1 » Aktualności2

Aktualności

Grzegorz na Chorwacji w Zajarki Lake złapał 6 ryb powyżej 20 kg. Wszystkie ryby zostały złapane na przynęty z dodatkiem naszej mączki małżowej GLM, Liquid Ekstrakt GLM oraz GLM w proszku.

Podczas zasiadki na Zajarki Lake kolega Damian ustanawia swój nowy PB 29,8 kg Ryba została złowiona na przynęty Total Carp Baits z dodatkiem naszej mączki małżowej, GLM Liquid Ekstrakt oraz ektraktu GLM w proszku + Pop-Up Tropical Dream 12 mm.
Gratulujemy Łowcy!!!!​
alt

REKORD ŁOWISKA KRĄŻNO 30+
Przynęta Arctic Squid 20 mm

POŁĄCZYŁA NAS WSPÓLNA PASJA!!!

Zawsze kochałem i oddawałem się łowieniu karpi. Z czasem pogłębiło się to na mocną skale. Od samego początku mojej przygody karpiowej w 2006 roku zacząłem tworzyć  i odpowiednio komponować miks. Starałem się kreować kulki które będą jak najbardziej selektywne , skuteczne na danej wodzie lub uniwersalne na wielu zbiornikach. Wieloletnie doświadczenia , podsumowania , analizy z nad wody nie tylko w Polsce ,ale na wielu zagranicznych łowiskach ( Czechy , Austria , Węgry, Chorwacja, Francja) pomogło mi utwierdzić , że połączenie wielu składników w odpowiednich proporcjach , ilościach mogą stworzyć niesamowicie skuteczne mieszanki. Jedną z nich jest Imperator Black Sea Food , dzięki któremu złowiłem wiele ryb o wadze przekraczającej mocno 20 +kg. Trzy lata temu miałem możliwość poznać Krzysztofa Kwolka , z którym zaczęliśmy rozmawiać na temat komponentów. Bardzo podobało mi się, że znaleźliśmy wspólny język i rozumienie idei karpiowej kuchni, która z dużym sukcesem przeniosła się Nam na mocne karpiowe wyniki . Jestem niezmiernie zadowolony, że zaproponowana dla mnie współpraca przyniesie wiele owocnych efektów nie tylko dla Nas –„Łowców Karpi” ale również dla Państwa , gdyż Naszym celem jest tworzenie przynęt , testowanie je na wielu zbiornikach rożnego typu ( dzikie wody , komercje , zbiorniki zagraniczne jak również dużych żwirowniach)  w ten sposób będąc pewni że wykreowaliśmy skuteczne produkty, dające efekt na wielu zbiornikach, chcąc oddać go później w Wasze ręce . Dzięki zaproponowanej współpracy przez Krzysztofa Kwolka będziemy prężniej rozwijać rozwój nowoczesnej dziedziny gałęzi  przynęt karpiowych , wyszukiwać nowych komponentów które jesteśmy w przekonaniu ,że dadzą Państwu owocny efekt w postaci  dużych karpi jaki amurów na matach , a tym samym nam radość, że to co robimy, robimy to dobrze z dużym wkładem pracy, zaangażowaniem oraz karpiowej duszy.

Grzegorz Rączka „Total Carp Baits "
alt altaltaltaltaltaltaltaltaltaltalt

alt alt
altalt

KARPIE Z PZW
MAJÓWKA PODSUMOWANIE

W tym sezonie pierwsze dni maja spędziłem na wodzie PZW. W zbiorniku występuje mnóstwo naturalnego pokarmu,
co znacznie utrudnia łowienie jakichkolwiek ryb. W 80% zbiornik jest mocno porośnięty różną roślinnością twardą i
miękką co jest dogodnym ułatwieniem dla karpi podczas ich holowania.
Ze względu na bardzo chimeryczne brania ryb postanowiliśmy przyjąć taktykę łowienia z marszu.
Odwiedzaliśmy zbiornik przez 6 dni łowiąc od 3-5 godzin. Słaba aktywność ryb zmuszała do szukania potencjalnych
żerowisk oraz ich ostoi. W sumie zaliczyliśmy około 20 brań z czego 3 ryby urwały strzałówki. Wszystkie karpie
zostały złapane na nasze kulki LIVER EXTREME.